donderdag 13 oktober 2011

Hoe gaat het met je?

"Hoe gaat het met je?" die vraag stellen we elkaar vaak. En het antwoord is wederom vaak "Goed"
Omdat dat het makkelijkste antwoord is en omdat 'men' dat ook wel een beetje verwacht?
Maar hoe gaat het eigenlijk echt met je? Waarom verteld niemand je gewoon hoe het het ├ęcht met je gaat? Te moeilijk? Geen tijd om te luisteren? Geen zin in gedoe?
Ik maak me daar ook maar al te vaak schuldig aan en achteraf denk ik..tja..hoe gaat het eigenlijk met me?
Dat is nog verdomd moeilijk te omschrijven...
Hoe gaat het met me, hoe voel ik me?
Ik zal het proberen te omschrijven hoe ik me voel...
Ik voel me gelukkig, ongelukkig, blij, verdrietig, ongerust, bezorgd, soms onbezorgd, geliefd, verliefd, wanhopig, woedend en af en toe heel eenzaam...
En bovenal voel ik me nu moe, moe van alles, moe het constante gevecht wat ik aan het voeren ben, moe van alle zorgen, moe van alle onzekerheden...
Een goede vriend vertelde laatst, sommige mensen worden door het leven gedragen en sommige mensen worden door het leven geschopt...please..stop the kicking! 
Ik ben zo moe...

Liefs Heidy

2 opmerkingen:

Mirjam zei

Doe je het rustig aan Heidy, en denk aan jezelf.... X

Mirjam zei

Doe je het rustig aan Heidy, en denk aan jezelf.... X