vrijdag 23 september 2011

Op...

Hoewel de vooruitzichten weer een stuk beter zijn is de koek op, ik heb er even genoeg van.
Het is teveel geweest, mijn bordje is nu te vol. De emmer is aan het overlopen en zo kan ik nog wel met wat cliche's blijven gooien.
Ik ben nu bezig deze emmer beetje bij beetje te legen, dat doe ik door mijn emotie's in mijn schilderijen te leggen. Dat doe ik door mijn hardloopschoenen aan te trekken en lekker een rondje te gaan hardlopen.
Het komt allemaal wel weer goed, maar het is nu op...
Het is nu Heidy tijd...

Liefs Heidy

2 opmerkingen:

Lou zei

niet verbaasd... de vraag was niet of je op zou raken maar wanneer... al die spanning, al die zorgen, al die ellende die maar niet ophield... nu is 't even genoeg. take your time lieverd, dat emmertje wordt wel weer leger met de tijd. ik zal zo nu en dan een poging doen om er ook een paar flinke teugen uit te drinken. halfvol zou al heel mooi zijn... sterkte lieverd, en heeeeel veel knuffels. luv ya. xx

natasja zei

Hè, wat klink je verdrietig. Zo ken ik je niet van ons 'moederforum'... hoewel je al een hele poos je zorgen deelde... Laat maar even gaan, wees even lief voor jezelf. Geef er even aan toe. Dat mag. Dan komt er vanzelf weer een tijd dat je e schouders er weer onder kunt zetten. Sterkte en een knuffel!